W KONSTRUKCJI TABLIC

Obecnie w konstrukcji tablic rozdzielczych wyróżniają się dwa systemy rozmieszczania wskaźników: albo indywidualna zabudowa w mniej lub bardziej symetrycznym układzie w stosunku do osi siedzenia kierowcy (więc do osi wzrokowej kierowcy), albo zabudowa grupowa w zespołach. Indywidu­alna zabudowa daje bardziej przejrzysty układ wskaźników.Natomiast zabudowa zespołowa jest łatwiejsza do montażu, znacznie tańsza i pozwala na efektowniejsze wykończenie tablicy rozdzielczej.Typowym przykładem indywidualnej zabudowy wskaźników jest tablica rozdzielcza samochodu JAGUAR .Ostatnio; rozpowszechniają się coraz bardziej tablice roz­dzielcze o zabudowie zespołowej, ponieważ dzięki takiej w której dzięki prostocie rozwiązania uzyskano dobrą przejrzystość oraz zharmonizowanie ze sportowym cha­rakterem pojazdu. Wykonania takie spotyka się jednak coraz rzadziej.

Znalazłeś się tutaj dzięki poniższej frazie kluczowej:

Witaj na moim serwisie! Znajdziesz tutaj wiele informacji, wziętych z mojego doświadczenia w pracy jako mechanik samochodowy. Bloga stworzyłem dla wszystkich miłośników czterech kółek. Zapraszam do czytania!
Wszelkie prawa zastrzeżone (C)