SYGNALIZACJA BRAKU CIŚNIENIA

Kiedy ciśnienie w ogumieniu spadnie więcej niż o 1 kG/cm* poniżej zale­canej wysokości, zwierają się styki manometru i zapala się lampka kontrolna w kabinie kierowcy.Inny system kontroli ciśnienia w ogumieniu, stosowany w samochodach SPA, pokazano na a schemat elektryczny instalacji . W razie spadku ciśnie­nia poniżej 4,5…4 kG/cm* (zalecane ciśnienie 6 kG/cm2) wyłącznik sprężynowy — za pośrednictwem podwójnej dźwigni — zamyka obwód elektryczny.Sygnalizacja braku ciśnienia powietrza. W niektórych sa­mochodach (np. LEYLAND) stosuje się brzęczyk włączają­cy się w przypadkach, kiedy ciśnienie w zbiorniku sprężo­nego powietrza jest zbyt małe do uruchomienia mechanizmów hamulcowych kół. Do czasu umilknięcia brzęczyka, nie należy samochodem ruszać z miejsca ze.względu na brak możności skutecznego hamowania.

 

Znalazłeś się tutaj dzięki poniższej frazie kluczowej:

Witaj na moim serwisie! Znajdziesz tutaj wiele informacji, wziętych z mojego doświadczenia w pracy jako mechanik samochodowy. Bloga stworzyłem dla wszystkich miłośników czterech kółek. Zapraszam do czytania!
Wszelkie prawa zastrzeżone (C)