PRZERYWACZ KONDENSATOROWY Z PRZEKAŹNIKIEM

Przerywacz kondensatorowy z przekaźnikiem .Przekaźnik ma jeden komplet styków i dwa uzwojenia nawinięte przeciwsobnie. Cewki te (A i B) połączone są równolegle, a w szereg z jedną z nich jest włączony kondensator(C). W pozycji wyłączenia przełącznika kierunkowskazów układ jest w spoczynku dzięki dużej oporności R. Podłączeniu kierunkowskazów prąd przepływa następująco:
biegun „ + ” akumulatora, lampy błyskowe, przełącznik kierunkowskazów, styki 1—2, przez cewkę A do bieguna ” akumulatora. Dopóki kondensator C nie naładuje się, prąd płynie również przez równoległą cewkę B. Strumienie magnetyczne wytworzone przez obie cewki są skierowane przeciw sobie i znoszą się, dzięki czemu styki 1—2 pozostają zwarte.

Znalazłeś się tutaj dzięki poniższej frazie kluczowej:

Witaj na moim serwisie! Znajdziesz tutaj wiele informacji, wziętych z mojego doświadczenia w pracy jako mechanik samochodowy. Bloga stworzyłem dla wszystkich miłośników czterech kółek. Zapraszam do czytania!
Wszelkie prawa zastrzeżone (C)