PO ZAMKNIĘCIU POKRYWY

Po tamknlęciu pokrywy, mechanizm zegarowy wraz z ośką wskazówki szybkościomierza (przechodzącą przez jego środek) zostaje sprzęgnięty z systemem pomiarowym szybko­ściomierza.Wałek giętki napędza szybkościomierz przez ślimakowe koła zębate, których wałek główny ułożyskowany jest w dwóch panewkach i wprawia w ruch wałek obrotowy z wahadłem pierścieniowym. Zmiany położeń skośnych wahadła wy­wołane zmianami prędkości pojazdu zostają przekazane przez tuleję przeciwdziałającą naciskowi sprężyny śrubowej przez wycinek zębaty na pionową zębatkę, a przez mą na rysik zapisu prędkości jazdy. Układ prowadnic, w których porusza się zębatka zapewnia prostoliniowy ruch ołówka w razie zmian prędkości.

Znalazłeś się tutaj dzięki poniższej frazie kluczowej:

Witaj na moim serwisie! Znajdziesz tutaj wiele informacji, wziętych z mojego doświadczenia w pracy jako mechanik samochodowy. Bloga stworzyłem dla wszystkich miłośników czterech kółek. Zapraszam do czytania!
Wszelkie prawa zastrzeżone (C)