NA SZEROKĄ SKALĘ

Dowleczone jest warstwą lakieru zabezpieczającego lub glazurą; wadą opornika drutowego jest łatwość uszkodzenia cienkiego (0,2 mm) drutu oporowego,  ooornik objętościowy (masowy) ma rdzeń oporowy, sporządzony z tlenków metali, siarczków lub innych substancii oporowo-ceramicznych; opornik objętościowy cechuje duża wytrzymałość na przebicia, którą jeszcze zwiększa się. przez zewnętrzne powleczenie rdzenia oporowego lakierem lub glazurą.Na szeroką skalę oporniki przeciwzakłóceniowe stosuje się obecnie głównie w układach zapłonowych silników samochodowych Każdą świecę zapłonową oraz rozdzielacz zapłonu wyposaża się w oddzielny opornik włączony szeregowo. Metalowe obudowy oporników włączanych szeregowo ze świecami zapłonowymi spełniają zwykle zadania ekranów.

 

Znalazłeś się tutaj dzięki poniższej frazie kluczowej:

Witaj na moim serwisie! Znajdziesz tutaj wiele informacji, wziętych z mojego doświadczenia w pracy jako mechanik samochodowy. Bloga stworzyłem dla wszystkich miłośników czterech kółek. Zapraszam do czytania!
Wszelkie prawa zastrzeżone (C)