MOŻNA STWIERDZIĆ

Można stwierdzić, że liczniki o napędzie zębatym są trwalsze i pracują bardziej niezawodnie niż liczniki o napędzie ciernym. Nowoczesne liczniki mają na ogół napęd zębaty o zazębieniu wewnętrznym; Mechanizm napędu licznika powinien być tak skonstruowany, aby podczas jazdy samochodu w tył bębenki iiczące obracały się w kierunku przebiegu pojazdu, a nie odejmowania wskazań. Zespoły wskaźnikowe szybkościomierzy mogą pracować według rozmaitych zasad działania. Najczęściej spotyka się zespoły wskaźnikowe pracujące dzięki wykorzystaniu: sil odśrodkowych, tarcia powietrza, sił magnetycznych, impulsów elektrycznych lub dzięki zastosowaniu prądnicy elektrycznej albo układu selsynowego.

Znalazłeś się tutaj dzięki poniższej frazie kluczowej:

Witaj na moim serwisie! Znajdziesz tutaj wiele informacji, wziętych z mojego doświadczenia w pracy jako mechanik samochodowy. Bloga stworzyłem dla wszystkich miłośników czterech kółek. Zapraszam do czytania!
Wszelkie prawa zastrzeżone (C)