KOŃCÓWKI WAŁKA

Końcówki wałka napędowego szybkościomierza  są znormalizowane (norma PN-58/S-95010). Dobierając wałek napędowy do szybkościomierza należy zwracać uwagę na długości linki i pan­cerza. Po założeniu pancerza i       wsunięciu linki z wlutowaną jedną końcówką, drugi koniec linki powinien wystawać około 15  mm. Po wlutowaniu drugiej końcówki, linka powinna mieć wewnątrz pancerza luz poosiowy 2..   .3 mm. Przed założeniem pan­cerz powinien być w 2/3 całko­witej długości napełniony smarem stałym. Podczas zakładania wał­ka napędowego należy zwracać uwagę, aby promienie zgięcia wałka były większe niż 200 mm.Szybkościomierz jest napędzany za pośrednictwem wałka giętkiego przez jeden z wałów skrzynki biegów samochodu.

Znalazłeś się tutaj dzięki poniższej frazie kluczowej:

Witaj na moim serwisie! Znajdziesz tutaj wiele informacji, wziętych z mojego doświadczenia w pracy jako mechanik samochodowy. Bloga stworzyłem dla wszystkich miłośników czterech kółek. Zapraszam do czytania!
Wszelkie prawa zastrzeżone (C)